A RM Assessors, oferim un servei integral d’assessoria fiscal a Girona, adaptat tant a particulars, autònoms, associacions i fundacions. Ens encarreguem de gestionar tots els aspectes fiscals de manera transparent i eficient per a assegurar el compliment de les teves obligacions tributàries.
Assessorament fiscal i comptable de persones físiques i empreses, fundacions i associacions
Assessorem empreses, fundacions, associacions i particulars des del punt de vista econòmic, fiscal i comptable. Tramitem subvencions i realitzem tots els tràmits administratius.
Matèries de les quals ens ocupem com a assessoria fiscal a Girona
Tramitació de la legalització d’empreses i entitats sense ànim de lucre
T’assessorem en tot el procés de constitució i legalització de la teva empresa o entitat sense ànim de lucre, garantint el compliment de la normativa vigent i agilitzant els tràmits necessaris.
Consultoría en l’àmbit legal i financer
Serveis de valor afegit que és desenvolupant tant en l'àmbit legal com financer, amb l’objectiu de detectar els principals riscos i oportunitats de millora, en ambdós àmbit empresarials. Servei enfocat també en identificar les principals obligacions i riscos legals de l’empresa fent una revisió del nivell de compliment en l’àmbit legal, de protecció de dades, responsabilitat civil i cobertures, tot proposant un pla d’acció de millora.
Gestions administratives.
Simplifiquem els teus tràmits administratius, amb solucions eficients per optimitzar el teu temps i recursos.
Assessorament enfront inspeccions fiscals
Et proporcionem suport expert davant inspeccions fiscals, defensant els teus interessos i assegurant el compliment de la normativa.
Tràmits per a la compra / venda de vehicles
Duplicats carnets conduir
Duplicat del permís de circulació
T’assistim en tots els tràmits relacionats amb la documentació del vehicle, incloent-hi la gestió de permisos i documentació per al transport.
Assessorament en protecció de dades
T’oferim un servei integral d’assessorament en protecció de dades, per a garantir el compliment de la normativa vigent (RGPD i LOPDGDD). T’ajudem a identificar riscos, implementar mesures de seguretat i elaborar la documentació necessària per protegir la privacitat, i la informació sensible del teu negoci. Ens adaptem a les necessitats específiques de cada empresa per assegurar una gestió eficient i sense preocupacions.
Gestió d’escriptures
Ens ocupem de tramitar i gestionar les escriptures notarials per assegurar-ne la formalització i registre correcte, així com la liquidació dels imposts que se’n derivin.
Assessoria per a autònoms i petites empreses a Girona
Entenem els desafiaments únics que enfronten els autònoms i les petites empreses. Per això, oferim un servei d'assessoria fiscal adaptat a les seves necessitats, abastant des de la facturació i la comptabilitat fins a la presentació d'impostos. El nostre equip s'encarrega de tots els aspectes fiscals, cosa que et permet dedicar el teu temps al creixement del teu negoci.
Especialització en entitats sense ànim de lucre i associacions
Som experts en la creació, gestió i assessorament de fundacions i associacions, assegurant el compliment de la normativa específica i els objectius socials.
Equip
per portar el teu negoci al nivell més alt.
Estigueu al dia de les novetats més destacades
El 2 d’abril arrenca la campanya de renda i patrimoni de l’exercici 2024
El dia 2 d’abril de 2025 arrenca la campanya de renda i patrimoni, una campanya en la qual, encara que no tenim moltes novetats, sí que
On posarà el focus Hisenda en el 2025?
Al igual que en anys anteriors, les administracions fiscals han publicat els seus criteris o línies d’actuació durant el 2025. Destaquem que la hisenda estatal
Declaració de titulars reals obligatòria
A partir del dia 3 de febrer de 2025, les empreses estaran obligades a informar directament l’Agència Tributària sobre qui són els propietaris reals de
Contacteu amb nosaltres
"*" indicates required fields