Compartir
Des del passat 18 de juny  ja es poden sol·licitar els ajuts del Kit Consulting, destinat a contractar serveis d’assessorament digital especialitzat i personalitzat.

Que és el Kit Consulting ?

Quin és l’objectiu del Programa?

La finalitat del programa és fer costat a les petites i mitjanes empreses en els seus processos de transformació digital per a augmentar l’ús de noves tecnologies i millorar la seva competitivitat. Així, permetrà avançar en el procés de digitalització i modernització dels negocis.

En què consisteix l’ajut?

Es tracta d’un bo d’assessorament digital especialitzat i personalitzat que s’haurà d’emprar en la contractació d’un o diversos serveis d’assessorament dels contemplats en el programa. La quantia màxima del bo varia en funció de la mida de l’empresa:

  • Segment A. Entre 10 i menys de 50 empleats: 12.000 €.
  • Segment B. Entre 50 i menys de 100 empleats: 18.000 €.
  • Segment C. Entre 100 i menys de 250 empleats: 24.000 €.

L’import màxim que es destinarà a cadascun dels serveis prestats serà de 6.000 €.

Quins son els requisits ?

  • Tenir entre 10 i 250 empleats
  • El seu domicili fiscal estigui situat en territori espanyol
  • Tenir la consideració de petita o mitjana empresa
  • Estar al corrent de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social
  • No tenir la consideració d’empresa en crisi
  • Estar inscrit en el cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o en el cens equivalent de l’Administració Tributària Foral
  • No en podran ser beneficiàries les unions temporals d’empreses (UTE) ni les empreses de naturalesa pública.

Com sol·licitar Kit Consulting?

  • L’ajut es podrà sol·licitar des del passat dia 18 de juny a les 11 hores i el termini estarà obert fins al 31 de desembre de 2024 a les 11 hores. La sol·licitud es farà a través de la seu electrònica de Red.es o mitjançant l’emplenament d’un formulari automatitzat que també serà accessible des de la plataforma Accelera Pime
  •  L’ajut s’atorgarà mitjançant el procediment de concurrència no competitiva, per rigorós ordre de sol·licitud i fins que s’esgoti la disponibilitat de fons del programa.

Com funciona el programa?

Les pimes beneficiàries han de destinar el bo a la contractació d’un o diversos serveis d’assessorament d’un catàleg compost per diverses categories en àrees clau del procés de transformació digital:

  • Servei d’assessorament en intel·ligència artificial.
  • Servei d’assessorament en anàlisi de dades (bàsic)
  • Servei d’assessorament en anàlisi de dades (avançat)
  • Servei d’assessorament en vendes digitals.
  • Servei d’assessorament en processos de negoci o processos de producció
  • Servei d’assessorament en estratègia i rendiment de negoci
  • Servei d’assessorament en ciberseguretat (bàsic)
  • Servei d’assessorament en ciberseguretat (avançat)
  • Servei d’assessorament en ciberseguretat (preparació per a la certificació)
  • Servei d’assessorament “360” en transformació digital

Per a accedir als serveis d’assessorament avançat és imprescindible haver completat primer el servei bàsic corresponent.

Els assessors digitals seran els que duguin a terme el servei requerit per l’empresa i disposaran d’un termini de tres mesos des de la validació de l’acord (tret que la convocatòria estableixi un termini superior).

Què són els assessors digitals?

Són els encarregats de fer el servei d’assessorament triat per la pime i de guiar-la en els passos que li permetin avançar de manera adequada en el seu procés de transformació digital. Només podran participar en el programa una vegada obtingut el reconeixement de la condició d’assessor digital adherit.

Som Gestors Administratius. Consulteu-nos sense compromís trucant al 972 208 258, o per correu electrònic adreçat a info@rm-assessors.cat.

 

"*" señala los campos obligatorios

Compartir

Scroll al inicio
Abrir chat
¿Necesita ayuda?
RM Assessors