Compartir

S’ha creat un nou registre per poder rebre els ajuts econòmics que en el futur vagi donant la Generalitat pel Covid-19. Els autònoms i les microempreses que els vulguin demanar s’hauran d’inscriure prèviament en un registre des de les 9:00 h. del 19 de febrer fins a les 15:00 h. del 26 de febrer.

Destaquem el següent:

Passarà com altres vegades, que sols cobraran el ajuts els que primer hi arribin ?

No, precisament s’ha creat aquest registre per evitar-ho. Tothom que s’inscrigui dintre el termini tindrà els mateixos drets.

Qui es podrà inscriure en el registre per anar rebent els ajuts que s’acordi ?

Els treballadors autònoms que exerceixin una activitat econòmica a títol individual o en una empresa (sigui individual, societat o cooperativa) en la que treballin fins a sis persones inclòs els autònoms.

Quins son els requisits més importants ?
  • Estar d’alta en la Seguretat Social com autònom (RETA) abans de l’1 de gener del 2021 i mantenir l’alta ininterrompuda, com a mínim, fins el 28 de febrer del 2021.
  • La base imposable en la declaració de la renda (IRPF) del 2019 ha de ser igual o inferior a 35.000 euros.
  • El rendiment net de l’activitat no ha d’haver superar els 17.500 euros durant tot el 2020.

 

Quin es el termini d’inscripció ?

Com hem dit, la inscripció s’haurà de fer a partir de les 9:00 h. del dia 19 de febrer i abans de les 15:00 h. del dia 26 de febrer,.

Som Gestors Administratius i gestionem els ajuts econòmics. Consulteu-nos sense compromís trucant al 972 426 082, o per correu electrònic adreçat a fiscal@rm-assessors.cat.

"*" señala los campos obligatorios

Compartir

Scroll al inicio
Abrir chat
¿Necesita ayuda?
RM Assessors