Davant l’actual situació d’alarma ens veiem obligats a modificar l’horari d’atenció al públic en la forma següent:
1.- Si bé estarem treballant des de les nostres oficines mentre les circumstàncies ho permetin, per la seguretat dels nostres clients i del nostre personal l’atenció al públic no podrà ser presencial i us podreu seguir comunicant amb nosaltres per via telefònica o per e-mail.
2.- Estarem a la vostra disposició:
- De dilluns a dijous, en jornada continuada des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda.
- El divendres, també en jornada continuada, des de les 8 del matí fins a les 2 de la tarda.
Us demanem disculpes per les molèsties que aquests canvis us puguin ocasionar.
Seguim al vostre costat:
Girona: info@rm-assessors.cat. telèfon: 972 208 258
Figueres: figueres@rm-assessors.cat. telèfon 972 511 713
Breda: breda@rm-assessors.cat. telèfon 972 870 376