La nostra història
La història d'
RM Assessors
La nostra història forma part de la identitat RM Assessors. Tenim molt clar qui som i què hem fet bé per arribar tant lluny. Sabem que el passat ajuda a entendre el present i millorar el futur. Som advocats, assessors fiscals i laborals, gestors administratius, corredors d'assegurances, administradors de finques i gestors de patrimoni.
1959
Fundació
1959 - 1970
Trasllat al
carrer Eiximenis
1971 - 1991
Ampliació d'activitats i dependències
Durant la dècada dels anys 70 i 80 es van consolidar les activitats del grup empresarial i varen ampliar a la promoció immobiliària, en aquesta nova faceta empresarial es van promocionar un important nombre d’edificacions a Girona i a Platja d’Aro. També es van ampliar les instal·lacions passant a ocupar els entresòls del carrer Eiximenis, 12, 14 i 16 de Girona. En aquells moments la plantilla de professionals s’integrava per 19 persones en total.
1992 - 1995
Creació de la marca RM Assessors
2005 - 2014
Noves instal·lacions
El 13 de maig del 2005 es van inaugurar les actuals dependències situades a Gran Via Jaume I, 14, baixos de Girona, unes modernes oficines de més de 600 m² on s’ofereixen serveis professionals a més de 4.000 clients de les comarques gironines, entre els quals trobem ajuntaments, col·legis professionals i associacions empresarials.
L’any 2009 RM Assessors va rebre les distincions de la Cambra de Comerç de Girona i el Timó de Plata de l’Associació d’Hostaleria de la Costa Brava Centre amb motiu del seu cinquantenari des dels seus inicis d’activitat. En aquells dies l’empresa tenia en plantilla a més de 30 professionals. Des dels seus inicis RM Assessors va anar creant una xarxa de col·laboració amb despatxos professionals de moltes poblacions gironines com Olot, La Cellera de Ter, Bescanó, Palamós, Blanes o Llagostera.
2015 - 2019
Expansió territorial
2020 - 2023
Actualitat
Actualment, les activitats de RM Assessors se centren en l’assessorament a persones i empreses en diferents àrees per un equip de més de 35 professionals. El nostre equip actua de manera coordinada per a donar un servei integral a tots els clients de les comarques gironines. RM Assessors té un sistema de gestió de qualitat molt ben implementat i està acreditat sota el sistema ISO 9001:2015. L’administració i direcció de RM Assessors és gestionada per un Consell d’Administració integrat per la Sra. Marta Romaguera i la Sra. Maria Romaguera, com a conselleres delegades, la Sra. Cristina Romaguera, com a vocal, i presidit pel Sr. Albert Romaguera Canals.
Voleu saber més?
Estem compromesos amb la societat i la sostenibilitat, per això una de les accions que portem a terme és gestionar els impactes socials i ambientals que genera la nostra activitat.
També patrocinem la cultura, l’educació i la sanitat.
Els nostres serveis
Assessoria jurídica. Advocats
Els advocats d’RM Assessors defensen els interessos dels nostres clients en tots els àmbits del dret i en totes les instàncies.
Assessoria fiscal i comptable
Gestoria administrativa
Gestionem la legalització d'empreses i totes les incidències i donem assessorament fiscal i comptable de qualitat.
Assessoria laboral i Seguretat Social
Defensem l’empresa davant les diferents administracions.
Corredoria d'Assegurances
Treballem amb entitats de solvència i prestigi. Som independents de les entitats asseguradores.
Administració de Comunitats i Finques
Ens encarreguem de l'administració de comunitats de propietaris i de bens.
Assessorament immobiliari i gestió de patrimonis
Oferim serveis especialitzats en matèria de gestió de comunitats de propietaris, administració de lloguers i mediació en la compra, venda i arrendament d’immobles.
Estigueu al dia de les novetats més destacades
Horari especial FIRES DE GIRONA 2024
Horari habitual d’atenció al públic: Dilluns a dijous: De 8:30 a 14:00 h. i de 15 h. a 18:30 h. Divendres: Jornada continuada de 8
RM Assessors posa l’accent en la planificació fiscal i ofereix solucions a autònoms i empresaris
En la sessió que es va fer el 23 d’octubre a la tarda es va veure la necessitat d’un complement privat per fer front a
SOLUCIONS PER L’ADECUADA PREVISIÓ DELS EMPRESARIS I AUTÒNOMS. INVITACIÓ A L’ACTE DEL DIA 23 D’OCTUBRE i CÒCTEL.
Us convidem a aquest acte. Serà un plaer per nosaltres que ens hi acompanyeu, reserveu-vos el dia! Data de l’esdeveniment: 23 d’octubre del 2024
Contacteu amb nosaltres
"*" indicates required fields