Assessoria integral
RM Assessors
La identitat de
RM Assessors
A RM Assessors volem una societat millor i lluitem dia a dia per aconseguir-la.
Estem compromesos amb la salut, l’educació i la cultura; tot ajudant professionalment a entitats sense ànim de lucre, clubs esportius i activitats culturals diverses.
Acompanyem a les pimes i empreses familiars, associacions i fundacions, en el seu desenvolupament estratègic i en la planificació fiscal i econòmica.
Els nostres compromisos
Tots som únics i tenim unes necessitats específiques, però per això és imprescindible oferir solucions a mida.
1. Qualitat
Oferim serveis d’assessorament molt qualificats en totes les nostres àrees. Estem certificats amb la norma ISO 9001:2015, que acredita que tenim auditat i implementat un sistema de gestió de qualitat.
2. Experiència i solvència tècnica acreditada
Portem més de 60 anys d’activitat en aquest sector, fet que ens permet tenir amplis coneixements i solvència tècnica molt qualificada per oferir als nostres clients el millor assessorament.
3. Millora contínua
Estem compromesos en la millora contínua. Considerem que som una assessoria de referència a la província de Girona tant pel tracte que dispensem als nostres clients, com per la professionalitat dels serveis que prestem.
4. Diversitat
Tenim implementat un pla de diversitat i vetllem per l’equitat dels nostres equips de treball.
5. Sensibilitat amb la sostenibilitat i medi ambient
Estem sensibilitzats amb el medi ambient i la sostenibilitat. Contribuïm activa i voluntàriament en la millora social, econòmica i responsabilitat social i tenim implementat un pla de responsabilitat social corporativa (RSC).
Som conscients que generem impacte i treballem perquè sempre sigui positiu. Som una empresa amb responsabilitat social transversal.
6. Compromisos socials
Assumim compromisos socials, com ara la formació en pràctiques laborals de col·lectius més desfavorits i donem suport, en sentit ampli, a l´esport i la cultura, i a la investigació contra diverses malalties, i periòdicament col·laborem de forma activa amb entitats no lucratives que ho recolzen.
Revisem que les empreses amb les que col·laborem tinguin valors compartits amb els nostres.
7. Confiança, transparència, ètica i secret professional
Som una empresa amb propòsit i treballem per generar confiança. Actuem amb transparència i l’ètica és un pilar fonamental que ens guia sempre en la nostra presa de decisions. Oferim una atenció personalitzada al client, el nostre valor afegit és la proximitat. Som un equip professional honest, que sempre actua alienat amb la nostra missió, visió i els valors que ens identifiquen. Assegurem el secret professional dels serveis que prestem.
8. Formació
Apostem per la formació continuada dels nostres equips de treball per donar un servei excel·lent als nostres clients.
9. Adaptació tècnica i evolució informàtica
Implementem constantment nous processos i noves eines informàtiques que ens permeten una adaptació ràpida a les constants novetats, i també ens permet donar un servei eficaç, eficient i de molta qualitat a tots els nostres clients.
10. Servei integral i treball d’equip
Les nostres àrees d’activitat inclouen tots els serveis legals i administratius, de corredoria i immobiliaris que poden necessitar tant els particulars, les empreses, les associacions i fundacions.
La missió, la visió i els valors ajuden a identificar qui som, que volem ser i com ho volem aconseguir.
La nostra missió
Interès
La nostra missió és donar el millor servei d’assessoria integral pensant sempre i en primer lloc en el vostre interès. El nostre interès és el vostre.
Benefici
Visió
Les bases de la nostra existència com assessoria integral i gestoria han estat sempre la honestedat, el compromís, l’experiència i la professionalitat.
Professionalitat
La formació ens fa imparables
La professionalitat s’aconsegueix amb una bona formació i supervisió, i això només pot fer-ho una empresa professional. Cal saber fer per poder formar. Cal formar per poder treballar correctament. Comptar amb una base humana d’experts altament qualificats, juntament amb una aposta per la innovació i les noves tecnologies, ens permet abordar qualsevol necessitat de manera àgil i eficaç.
Experiencia
Els anys reforcen les habilitats
L’experiència és el coneixement adquirit per l’observació, la participació i la vivència amb el temps. A RM Assessors tenim un llarg recorregut amb més de 60 anys de servei als nostres clients que diferencien el nostre treball proporcionant un coneixement i unes habilitats molt útils en les diferents àrees, procediments i sectors. L’experiència ens permet tenir els coneixements de què funciona i que no.
Honestedat
El primer pas cap a a la confiança
La honestedat és la característica inherent de qui no enganya i fa el que s’ha de fer amb decència i respecte pels bons costums i la moral. Consisteix en comportar-se amb coherència i sinceritat amb un mateix i d’acord amb els valors de la veritat i la justícia. L’honestedat és el respecte a la veritat en relació amb el món, els fets i les persones. Aquest és el nostre principal valor diferencial, fer les coses correctament amb total honradesa i ètica professional, oferint al client un servei de qualitat amb un alt valor i utilitat.
Compromís
Responsabilitat amb garanties
La vinculació màxima amb els objectius dels nostres clients és una prova del compromís i de la responsabilitat que assumim en cada projecte. Per això, el nostre tracte és sempre pròxim i personalitzat convertint-nos en part de l’equip de les empreses per a aconseguir amb èxit les fites comunes.
Política
de qualitat
A RM Assessors ens preocupa molt la qualitat; per això estem certificats amb la norma ISO 9001: 2015; la norma de referència per a la definició i implantació del Sistema de Gestió de la Qualitat.
RM Assessors som una assessoria integral fundada l’any 1959 per a empreses, fundacions, associacions, comunitats de propietaris i particulars.
Oferim als nostres clients un assessorament qualificat en matèria legal en sentit ampli, així com en fiscalitat, comptabilitat, en matèria laboral, de seguretat social i administrativa general, i també en matèria immobiliària, i d’assegurances.
Donem resposta a les necessitats dels nostres clients tant en gestió del seu negoci, com en activitats no lucratives de fundacions i associacions o persones físiques i efectuem els tràmits que calguin davant les diferents administracions en tots els àmbits esmentats.
Busquem sempre l’excel·lència i apostem per l’evolució i la formació continuada dels nostres equips de treball i la implementació constant de nous processos i noves eines informàtiques que ens permet una adaptació ràpida a les constants novetats, i també ens permet donar un servei eficaç, eficient i de molta qualitat a tots els nostres clients.
Estem certificats amb la norma ISO 9001: 2015; que acredita que tenim auditat i implementat un Sistema de Gestió de la Qualitat.
Estem compromesos en la millora continua. Considerem que som una assessoria de referència a la província de Girona tant pel tracte que dispensem als nostres clients, com per la professionalitat dels serveis que prestem.
Tenim implementat un pla de diversitat i vetllem per l’equitat dels nostres equips de treball.
Apostem per la sostenibilitat ambiental per garantir en la mesura del possible una continuïtat en el futur. Per això, respectem el medi ambient i fem servir la regla de les tres erres per tal de reduir el volum de generació de residus: reduir, reutilitzar i reciclar. Estem certificats en economia verda.
Estem sensibilitzats amb el medi ambient i la sostenibilitat. Contribuïm activa i voluntàriament en la millora social, econòmica i responsabilitat social i tenim implementat un pla de responsabilitat social corporativa (RSC).
Som conscients que generem impacte i treballem perquè sempre sigui positiu.
Som una empresa amb responsabilitat social transversal.
Assumim compromisos socials com ara la formació en pràctiques laborals de col·lectius més desfavorits i donem suport, en sentit ampli, a l´esport i la cultura, i a la investigació contra diverses malalties, i periòdicament col·laborem de forma activa amb entitats no lucratives que ho recolzen.
Revisem que les empreses amb les que col·laborem tinguin valors compartits amb els nostres.
Som una empresa amb propòsit i treballem per generar confiança. Actuem amb transparència i l’ètica és un pilar fonamental que ens guia sempre en la nostra presa de decisions.
Girona, 31 d’agost del 2023
Marta i Maria Romaguera Colom
Conselleres Delegades de RM assessors
Estigueu al dia de les novetats més destacades
El Tribunal Suprem fixa que les empreses no poden acomiadar disciplinàriament un treballador sense obrir tràmit d’audiència prèvia
El Tribunal Suprem, ha resolt que d’ara en endavant les empreses no podran acomiadar cap treballador sense escoltar-lo abans en un tràmit d’audiència prèvia. El
Tarifa plana per a autònoms en 2024/2025
La tarifa plana per a autònoms és una mesura que permet als nous treballadors per compte propi beneficiar-se d’una quota mensual reduïda de 80 euros
A partir de 2025 es podran rescatar les aportacions a plans de pensions que tinguin almenys deu anys d’antiguitat
A partir de 2025 es podrà rescatar un pla de pensions. Només caldrà que hagin passat més de deu anys des que es van fer
Contacteu amb nosaltres
"*" indicates required fields